تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۵)

  • Park Hae ray
    جمعه ۳ بهمن ۹۹ , ۲۳:۱۹

    اونقدرام هم حفظ نیستم ^-^ 

    گروه های دیگه هم هستن که نمیشناسمشون بخصوص گروه های روکی ^-^ 

    آشناییم با کیپاپ از گروه دبویز the boyz شروع شد ^-^ 

    دومین گروه بنگتنه D: 

    فندوم اولم آرمی بود و یه زمانی جونگ کوک الگوم بوده و تحسینش میکنم ولی بعدش نامجون الگوم شده ^-^ 

    بعدش مولتی فن شدم و شروع کردم به شناختن کیپاپ :) 

    لطف داری سیما شی ^^

    • author avatar
      😂😂😂😂

      آشنایی من با بی تی اس بود
      دومیش اکسو بود ک شناختم

      ب مرور زمان خصوصیت هر کدومشون میشن الگوت... بگتن همو کامل میکنن و کسی ک همه خصوصیات بنگتن رو داشته باشه بی شک فرشتس TT-TT

      فدایتت
  • Lee Boomin
    جمعه ۳ بهمن ۹۹ , ۲۰:۲۹

    وای بلاخرهههههه

     

    این آلبوممم خیلیییی خوبهههههه بلاخره اومد

    (چه عجب بلاخره بعد از سیصد سال وقت کردم یه آهنگ گوش کنم 😐)

    و همینطور شما خیلییییی ذحمت میکشید من ممنونممم 

    • author avatar
      فدایت لاولی
      من نذاشتم اینو ولی بازم قربانت ♥
      اری البومی بسی جیگر است :""""""""""""""""
  • Park Hae ray
    پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۰۱:۱۲

    واو ^-^ 

    فندوم اصلیت آرمیه ولی همچنان فندوم معمولی گروه های دیگه‌ای D: 

    وب به این خوبی نباید فیلتر بشه -_- 

    ممنون،منم به شما هم مفتخرم سیما شی (عادتم رسمی حرف بزنم) 

    واو،واقعا دوست داری حرف بزنم؟ خب زیاد که نه چون هم سرتون شلوغه ^-^ 

    من یه سیزن معمولیم ولی واقعا ان سی تی زیادن و محدودیت نداره

    اگه بگم فن 150 گروهم چیکار میکنین؟ @_@  

    • author avatar
      اووم آره به بقیه هم گوش میدم ^^

      انشالا ک فیلتر نشه :((( من تو این سایت کلی خاطره دارم
      چینچا؟ پس حرطور راحتی حرف بزن *--*
      آره خوشم میاد
      اکثر کامنتای اینجا درخواستین... یکی رو میبینم غیر درخواستی کامنت میذاره روتنم شاد میشه 😅😅
      اووم بعله بعله

      واقعاا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من جز اکسو و بی تی اس و مامامو اعضای هیچ گروه دیگه ای رو کامل نمیشناسم... ماشالا به مغزت واقعا 😂😂😂😂
  • Park Hae ray
    چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۰۱:۰۹

    البوم ان سی تی مرگ تره *^* خیلی زیادن 

    نمیدونم اگه اینجا زیادی حرف بزنم واقعا احساس میکنم مزاحمم :( 

    پس حرفمو کامل میزنم 

    هوم،درسته ان سی تی عالین بخاطره اینکه تعداد اعضا زیادن و نا محدوده 

    ام سی ان دی هم یه گروه روکیه ولی تونست محبوبیت رو بدست بیاره و من وقتی که ام وی دبیوشون رو دیدم عاشقشون شدم و فنشون شدم ولی نمیدونستم فن اصلی ام سی ان دی (اسم فندومشون جم GEM،باز یاد شبکه های جم افتادم) بشم،از وقتی که دیدمشون یاد X1 افتادم :( 

    ولی من با وجود انرژی که دارم برای ام سی ان دی وب زدم و خیلی ازشون حمایت میکنم،به عنوان یه فندوم اصلی 

    درسته یه مولتی فنم ولی فن اصلیم جم عه :) 

     

    پ.ن:خیلی عذر میخوام که اونقد زیادی حرف میزنم واقعا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عذر میخوام :( امروز توی یه روز ۱۵ وبلاگ فیلتر شدن و رفت :( 

    • author avatar
      آره خیلییی زییاااد
      نه ابا مزاحمت چیهه اتفاقا من دوست دارم تو سایتم زیاد حرف بزنید و جوش رو گرم کنید 

      با اینک اصلا اعضاشو نمیشناسم و فقط تعدادی از اهنگاشو گوش کردم

      خب پس مشخص شد سبک موسیقی ک دوست داری. تموم این گروه هایی که گفتی تقریبا سبک موسیقیشون شبیه ب همه
      اوووه تو یه کیپاپر واقعی ای بهت افتخار میکنم 😂😂😂

      واااووو

      درواقع من فقط آرمی ام ^^ و آهنگ بقیه گروه ها رو هم اگر خوشم بیاد گوش میدم ^^ 

      بازم بیا بیشتر حرف بزن 😂

      آره دیدم
      انشالا اینجا فیلتر نشه فعلا
      خیلی زحمت کشیدم براش TT-TT
  • Park Hae ray
    دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ , ۲۱:۲۱

    بلی بلی،بلاخره :) 

    این البوم واقعا کراشه *^* 

    • author avatar
      منو یاد ان سی تی میندازه آهنگاشون نمد چرا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">