تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۶)

  • Lala
    يكشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ , ۱۱:۲۷

    اهنگش رو دوست دارم ولی چرا نمیتونم دانلودش کنم

  • Venus
    جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۰۴:۳۷

    خیلی قشنگههههههه😻🎶❤

  • ** RBE **
    پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ , ۱۶:۴۵

    ورژنتم نوشتی وژن😁

    • author avatar
      عهه؟😂 درستش میکنم 😂✋
  • ** RBE **
    پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ , ۱۶:۴۴

    وااااااااااااااااااااااای چقد خوبه ایییییییییییییییییییییییییییییین😱😱😱😱😱😱😱😱😂💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    من ورژن انگلیسو بیشتر دوست دارم

    • author avatar
      منمم عااششققششم 😭😭😭😭😭 اینم وب دنی بوود
  • YASAMAN G.R
    دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸ , ۱۲:۵۴

    وای من عاشق این آهنگممم😍

    از وقتی دانش کردم امکان نداره برم پلی لیستم و اینو نگوشم😍

    الانم ک اینجا دیدمش باز دلم میخاد برم بگوشمش دوباره😅

    • author avatar
      عااره خیلی قشنگههه
      من تو وب دنا گوش دادم خوشم اومد گفتم ام پی تریشم بذارم 😍😍
      خودمم برم بگوشم 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">