تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۹)

  • Shadi
    شنبه ۵ فروردين ۰۲ , ۰۲:۱۴

    سلام

    لطف میکنید موزیک ویدیو bomb از الکسا رو در همین سایت قرار بدید ♡

    • author avatar
      سایت منتقل شده پس لطفا درخواستتونو توی سایت جدید مطرح کنید
      آدرس سایت:
      https://musicscenery.ir/
  • دینا
    سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۱:۳۶

     ببخشید میشه بگید چطوری دانلود کنم این آهنگ رو؟

    • author avatar
      مرورگرتونو تغییر بدید و یا اینکه با لپ تاپ امتحان کنید اگر باز هم نشد سایت منتقل شده پس لطفا درخواستتونو توی سایت جدید مطرح کنید
      آدرس سایت:
      https://musicscenery.ir/
  • 야사만
    چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ , ۰۲:۲۷

    میشه بگید چجوری باید دانلود کنم؟؟؟

    هی دارم سعی می کنم ولی نمیشه بقید کامنت ها رو هم خوندم گفته بودید روی دانلود کلیک کنید ولی من نمی دونم روی کدوم دانلود کلیک کنم روی هر کدوم که می زنم یه چیز دیگه میاد 😢

    • author avatar
      روی دانلود میزنی
      یه صفحه باز میشه
      باید تبلیغات رو رد کنی
      بعد منتقل میشی به صفحه دانلود و میتونی دنلود کنی 
  • انا
    سه شنبه ۲ ارديبهشت ۹۹ , ۰۰:۳۰

    ببخشید برای من اهنگو دانلود نمی کنه بازم نمی کنه مشکلی داره؟

    • author avatar
      کدوم ورژن انا جون؟
      فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشه
      ولی بگو چک کنم
  • Hasty
    دوشنبه ۱ ارديبهشت ۹۹ , ۱۴:۴۰

    یه سوال الکسا کره ای؟

  • یلدا
    شنبه ۲۸ دی ۹۸ , ۱۴:۴۳

    وب تون فوق العاده ست ، یعنی محشرههههههههههه

    • author avatar
      جیمین هوپ: یس یسس سیما خیلییی فوقل العادسس عررر داره این دختررر
  • یلدا
    جمعه ۲۷ دی ۹۸ , ۲۰:۳۵

    مرسییییییییی عزییییییییییزم

    • author avatar
      جیمین هوپ:خواهش میکنم یلدا جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">