تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۲۶)

  • Suga.bts
    جمعه ۲۸ آذر ۹۹ , ۰۹:۱۸

    من یچی بگم ... چرا اهنگا برا من دان نمیشع(个_个)

    • author avatar
      چرا؟
      وقتی رو لینک میزنی صفحه تبلیغات میاد
      تبلیغات رو رد کن تا ب لینک دانلود برسی
  • su _ ga
    پنجشنبه ۲۷ آذر ۹۹ , ۰۸:۴۲

    جججججججججججججدددددددددددددددااااااااااااااا ههههههههمممممممممممموووووووووننننننننننهههههههههههههه

    غییییییییییییییییییییییییرررررررررررررر قااااااااااااااابللللللللللللل باااااااااااااوررررررررررررهههههههههههههه

     

    ولی حالا دور از شوخی واقعا سخته قبول کنی این پسری که داره میخونه همون گربه کوچولو عه

  • Agust D_suga
    سه شنبه ۱۸ آذر ۹۹ , ۱۷:۲۹

    من یه سوال بهههههههههههههه شدتتتتتتتتتتتت مهم دارم

    ایا این سکشی بویی که دی دو رو منتشر کرده

    همون گربه هه ست؟؟؟؟

    همونی که لبخند لثه ای میزد؟؟؟

    همون پیشی کیوته؟؟؟؟؟

    به من بگین این همونه یا نههههههههههههه

     

    • author avatar
      ارهه
      همونن لعنتییی جذااابهههه
  • S
    جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ , ۲۳:۲۹

    اره ببخشید اشتباه تابپی بود 😅

    • author avatar
      کلیک کن
      این سایت بی تی اسمونه ^^ هرچی از بی تی اس میخوای اینجا دانلود کن عزیز
  • sara jk
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۲:۰۹

    عااارههه ... این عکس رو خیلییی دوس دارم دلم میخواس با یکیتون ست کنم ولی نشد از این دل بکنم:)) یه جور حالتش شبیه الان منه که به سازمان سنجش میگه فازتون چیه ؟؟ بالاخره چی/:

     

    • author avatar
      هدفت سازمان سنجشه؟؟😂😂😂😂😂
      عالی ایی 😂😂
  • Hasti 🐰🐥
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۲:۰۸

    خواهش سارا شییی😍😍واهاهای فرشتهههه..عر...من همیشه طرفه صلحم✌خوشحالم جنگ تموم شد😂جوابتم که سیما شی داد(سیم بهش نگو که یادم نبود اسمه البومشو😐)

     

    سیما شی😐برااینکه البومو گذاشتی😐عه😐نزار بهت بگم خنگ😐💜

    • author avatar
      باشه نمیگممم

      عهه خواهش وظیفه بودد ^^😂
  • sara jk
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۲:۰۱

    منو یادته ؟ من وقتای ازادم همیشه تو سایت تو و جیسوگ هستم منبع انرژی هستین ... ولی خوب میدونی کنکورم فعلا حکمرانی میکنه بعدش دیگه یه روزم نیس منو نبینین><

    • author avatar
      مگ میشه یادم نباشه
      پروف قبلیت با سایت بی تی اس ست بود 😂😂😂
      آره میدونم، پس آفرین ک کم پیدایی
      ایشالا ک موفق شی
  • Hasti 🐰🐥
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۲:۰۰

    خواهش😂💜

     

    خداوندا انقد ازدسته این دوتا خندیدم که یادم رف بتشکرم😂😂

    نمدونم چراالان یادم اومده میکس تیپو بدانم:/از دیروز تاحالا توکفه ام ویم..شاید بخاطره همین ندانیم😐عر

    • author avatar
      تشکر برای چ؟؟

      وای برو دااان کن تابییلتنینمتنمیالن
  • sara jk
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۱:۵۸

    وااهاااای هستی شبیه فرشته نجات شدی یهو وسط معرکه اتش بس اعلام کردی ... دمتتتت گررررررررررم... میشه بگی از کدوم البومه خودمو باش خفه کنم؟

     

  • sara jk
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۱:۵۳

    عععع سیمووول دلم برات تنگ شدههه بووود          اووومد آپلود شد

    • author avatar
      منم همینطور ساراشههه
      منتهل من ک هستم تو نیستی -___-
  • Hasti 🐰🐥
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۱:۵۰

    گایز چه پیچیدین بهم😂ارامشتونو حفظ کنین

    اهنگشjust one day عه💜

  • sara jk
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۱:۴۷

    عزیزم اونقدر حرفه ای نیستم بخدا ... حالا تو انلاین باش داره جون میکنه اپلود شه....کلا اقبال من اینه همیییشه باید یه چیزی باشه بزارم تو خماری بار اول که ارمی شدم هم اهنگ هوس اف کاردشونو شنیدم دوهفته دقیق توش بودم تا BTS رو پیدا کنم....

    • author avatar
      بذا ببینم من دارم یا ن 😂 ایگو ایگو
  • sara jk
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۱:۲۲

    سلام به همتون دستم به دامنتون یه سوال از جیسوگ پرسیدم هنوز جواب نداده اگه میدونید کمکم کنید توی بنگتن بمب قسمتی که کوکی نقاشی میکشید یه آهنگی رو فیلمه بود میدونید کدوم آهنگه؟؟؟ به شددددتتت میخواامش همش تو مغزم پلی میشه ................                    

  • a real army
    شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۱۱:۰۸

    خدا خیرت بده سیمولی

    تو وب جیسوگ اونی نمیتونستم بدانم چون xip بود

    ععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    بوججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججج

    فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">