تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۱۰)

  • پانته آ
    پنجشنبه ۱ دی ۰۱ , ۲۱:۰۲

    سلام آهنگ شماره10 رو باکلام بزارید لطفا من خیلی دتبالش گشتم آخرش هم باکلامش نبود

    • author avatar
       سایت منتقل شده پس لطفا درخواستتونو توی سایت جدید مطرح کنید
      آدرس سایت:
      https://musicscenery.ir/
  • Yasaman
    پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۱۶:۱۵

    سلام 

    من عااااشق این فیلم بودم خیلی هم دنبال آهنگ هاش میگردم. یک آهنگ لحظه ی ورود لی یون پخش میشد؛ وقتی کهلی یون میخواست بجنگه یا اتفاق هیجانی ای بیوفته. اون آهنگ شماره چنده؟ بس کلام بودا

     

     

    • author avatar
      سایت منتقل شده لطفا درخواستتونو توی سایت جدید مطرح کنید
      آدرس سایت:
      https://musicscenery.ir/
  • ‌آرزو
    يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۹:۱۹

    سریال‌قشنگی‌هست‌حتما‌نگاه‌کنید.

  • فاطمه سلاجقه
    پنجشنبه ۱ مهر ۰۰ , ۱۲:۵۸

    سلام من فیلم رو دیدم محشره واقعا از اون دسته فیلم هایی هست که اگه نینین واقعا پشیمون میشین پس هر کی که ندیده و سوال داره که قشنگ هست ؟یانه؟باید بگم عالیییییی هست حتما ببینید

  • Hasti
    پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۱۸:۱۱

    آخرین قسمتش خیلی غمگینه ولی خیلی قشنگه

     

    • author avatar
      ته تهش هپی انده همین مهمه دیگه 😂
  • آه ام
    يكشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۷

    خیلیییییییییییییی سریال زیبا ودوست داشتنی است اما چرا آخرش دوباره روباه نه دم شد مگه انسان نشده بود

     

    • author avatar
      والا منم نفهمیدم 😂
  • زهره
    جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۷

    سریالش خیلی قشنگه ❤پیشنهاد میکنم😍 فقط خیلی درام بود آخرش خیلی نارحت شدم 😢😥🥺

  • Jihya aa
    جمعه ۲۱ آذر ۹۹ , ۱۵:۰۹

    یه سوال 

    این فیلم قشنگه؟

    ندیدمش

    اگه قشنگع میخام ببینم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">