تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۷)

  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
    شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ , ۱۴:۲۰

    های 


    اندهه من غلط بکنم سیم برا خودته باو 😐😂

    من فقط ی بک بدع 😓

    • author avatar
      نه ببین از اونجایی ک روم غیرت داره نمیذاره ب همه بک بدم 😂
      ایگوووو 😂 
      مخصوصا ک تو پیجم عکس دونفرمونم هست 😂
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
    جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ , ۱۲:۵۵

    تو وندی رو فالو داری

    محدثه رو داری

    نفسو داری

    نسیبه رو داری

    منه عنو نمتی بک بدی ؟😐😭

     

    اندههههه گه خوردم 😐😓

    • author avatar
      هلوووووو


      جریان چی بید؟؟؟
      داری سعی میکنی مخ کیو بزنی؟؟؟؟
      جلوووو
      چشممم
      مننن
      داری مخ سیم رو میزنی؟؟؟؟؟؟؟!::!:!:!:!:!:!::!!💔💔
      من گفته بودم رو سیم غیرت دارم؟😓🚬
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
    جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ , ۱۲:۱۹

    وای سیما جونه همون جیس بده بخدا ب هیشکی نمیگم 🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭

    بابا من رفیقه نسیبه جونم 😂

    بدع من اشنام 😂😂😂

    • author avatar
      جون جیسوگ منو قسم میخوری؟ 🤨 الان بکشمت؟؟؟ 🤨🤨🤨
      خب باشه من خود نسیبه هم ندارم محدثه هم بعد از یک سال و نیم دوستی کانفریم کردم 😂
      همینجا آشنا شدی دیگه
      عکسمم ک از پروفم دیدی -__- دیگ چی میخوای 😂
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
    جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ , ۱۲:۱۲

    بابا برا منم سکرته -___-

    محدثه فقط منو دارع

    بک بدع خودمو جر دادم :/

    ببین من ک انقد بچه خوبیم 🥺😓

     

    باشه حله

    • author avatar
      نو دونت اصرار 😂 
      مشخصات ادمین های کرین لاو استار سکرته
      تازه جیسوگ هم منو میکشه بهمه 😂
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
    جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ , ۱۱:۵۴

    اینستا سیم 🤦🏻‍♀️😓

    عااا من ب همه جا دسترسی دارم اگ کسی نبود ب خودم بگو

    • author avatar
      اینستا ک بک نمیدم -__-
      یادت رفته ادمین های سایت سکرتن؟ -___- پیج شخصیمه اون

      عهه اوکی بذار ببینم اگر اونا نمیتونن یا انصراف دادن بهت میگم
  • 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
    پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ , ۲۲:۱۹

    بابا محنام 😐🙄

    بک بدع لنتی خودمو جر دادم 😓😖

    و اینکه برا اون یکی وبت اسمش چی بود ؟

    اها توتیت ادمین باز خاستی منم هستم شبا میتونم همرو بزارم 😓

    • author avatar
      اعع محناا
      کجا بک بدم؟؟؟
      آره میخوام ولی فعلا چند نفر درخواست دادن تا ببینم چی میشه دیگ
      کسی رو پیدا نکردم میگم بهت ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">