تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۳)

  • Sam
    چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۵۹

    میشه بپرسم چرا اهنگ فیلم اوت بی تی اس و نمیزارید؟

    لطفا اگه میشه بزاریدش

    • author avatar
      عزیز جان تو اطلاعیه سایت گفتم... این وبلاگ دیگ فعالیت نمیکنه
      توی سایت جدیدمون قرار گرفته این آهنگ
  • Karina Hiraiy
    پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۱۹:۱۲

    سلام به ادمین عزیز 

    من یک وب برای دختر ووآه زدم که این بغل هست 

    من توش هر چیزی میزارم 

    این اولین وب اونهاست به همین دلیل نیاز داره بیشتر تبلیغ کنم تا وبم یکم پخش بشه 

    میشه تو یک پست تبلیغاتی وبم رو تبلیغ کنید 

    اگه خواستید فالوم کنید . ولی لطفا حتما تبلیغم بکنید 

    راستش منم چون خیلی وبتون رو دوست دارم تبلیغتون کردم 

    گروه ووآه اعضای بااستعدادی داره ولی خب هنوز شناخته نشده زیاد 

    لطفا با تبلیغ بهم کمک کنید 

    ممنون از شما 

    • author avatar
      سلام عزیزم ^^
      میشه شنبه یادم بیاری؟ 
      البته اینم بگم ک این وبلاگ دیگ آپدیت نمیشه هااا.. ^^ 
      خواهش میکنم عزیز
  • abdolnabi solimani
    شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۳:۴۱

    سال نو پیروزی، مهر، دوستی و عشق برای شما آرزومندم”.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">