تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍


سلام به همگی

میخواستم اطلاع بدم که این وبلاگ تا آخر سال 1399 فعال هستش و بعد از اون آهنگ های جدید فقط تو وبسایت موزیکمون با آدرس Musicscenery.ir آپدیت میشن
دلم برای بیان تنگ میشه واقعا توش پر از خاطره اس ولی از اینک قراره برم ناراحت نیستم چون این یه پیشرفته مگه نه؟ 😇
سو حسابی جامو خالی نگه دارین... میام بهتون سر میزنم (نرفته دارم خدافظی میکنم :/ تا آخر اسفند هستم) 
و در آخر مرسی از اونایی که این وبلاگ رو دنبال میکردن. امیدوارم این همراهی رو تو وبسایت هم داشته باشیم 💖
🍷 CMol ۰۸ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۰۱ ۱۰ ۸ ۹۶۹

نظرات (۱۰)

  • ~ اومارا ~
    پنجشنبه ۵ فروردين ۰۰ , ۲۰:۰۲

    لعنت به پیشرفت :|

  • Hani
    شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۲۲:۲۸

    آخه من هنوز آهنگ هارو نزدم لطفا هنوز نبندین لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • author avatar
      نمیبندم خیالت راحت
      فقط آپدیت نمیشه 
  • Kowsar
    شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۰۰:۰۲

    وای وای سیما چه کردی دختر..بابا دست مریزاد 👏👏

    همش با خودم میگفتم یعنی سیما با جیسوگ از بیان نمیره؟!که میبینم توهم یه سایت فوقالعاده تاسیس کردی..دستت درد نکنه خسته نباشی😍😘

    • author avatar
      اوو یهه کوثر شهههه
      معلومه ک منو جیس باهم پیش میریم 😂😂😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ , ۰۸:۲۲

    بلی

    ولی ایمیل من مال خودم نیست:/

    من حتی گوشی هم ندارم:/

  • ✨😐worldwide sakineh
    دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ , ۲۰:۳۱

    اره خوبه بات

    من یادم میره دیگه سر بزنم:/

    حالا چرا از بیان برین حالا

    • author avatar
      چون اعلامیه پست جدید رو نمیبینی؟
      میتونم تو سایت یکاری کنم هر پستی که گذاشتم برای اونایی که ثبت نام کردن ایمیل بره 😎✌
  • ✨😐worldwide sakineh
    دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ , ۱۹:۳۹

    ای بابا...چرا...لطفا نرین عه....

    • author avatar
      خب وبسایتم که خفن تره
      همگی تشریف بیارین اونجا 😂😂
  • SOFIA RIDDLE
    جمعه ۸ اسفند ۹۹ , ۱۵:۲۴

    اه اونی

    یونو من همین الانشم کلا وقت خودمو ندارم

    بات تو عید منتظر سوفی باش بیاد پلاس بشه وبلاگت 

    باور کن اگر تنبیه نبودم حتما به مامانم معرفیت میکردم😅

    ولی تنبیه ام و آخر سال شده و من هنوز تنبیه ام و تا آخر عمرم همینجوری تنبیه ام 😁😀😂

    درکل خودت میدونی که حسابی عاشقتم و یه الگوی به شدت گودی برایم

    فهلا بای بای تا عید 😂😃

    • author avatar
      ای بابا
      دیگ عید من تو وسایتم وبلاگ دیگ آپدیت نمیشه از سال جدید ^^
      تا کی تنبیهی تو دقیقا 😂😂😂😂
      نادو سارانگهه و اینک تو لطف داری 🥺
      بایی :(
  • RM. kiute.ARMY
    جمعه ۸ اسفند ۹۹ , ۱۵:۰۶

    هق:")

    دلم براتون تنگ میشه....

    فکر نکنم هیچ وقت من پیشرفت کنم

    • author avatar
      ایگووو
      من از بیان میخوام برم فقط
      بقیه جاها که هستمچرا اتفاقا کنکورتو بده کلی پیشرفت میکنی
  • тα яα
    پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۰۹:۱۹

    وای خدااااا 

    خیلی براتون خوشحالممممم

    واقعا بهترین منبع برای آهنگ هام بودید و هستید

    موفق باشید💜🎊🥳🎉

    • author avatar
      😍😍😍😄😄💙💙💙
      لطف داری عزیزم باعث خوشحالیه 🥺
      مرسیی  🥺🥺
  • Park Hae ray
    پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۰۹:۰۹

    اولش فکر کردم فعالیت ها رو متوقف میکنین !! 

    پس خدا رو شکر که اینطور نیست ^-^ 

    امیدوارم با کلی انرژی پیشرفت میکنین سیما شی،من مطمئنم 💖💖💖

    • author avatar
      نه درگیر سایتو انتقالات بودم برای همین ی مدت نتونستم آپدیت کنم اینجارو

      مرسیی عزیزم 🥺🥺🥺💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">