تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۴)

  • Ji woon
    دوشنبه ۷ مهر ۹۹ , ۱۸:۲۳

    مرسییییی

  • callmearmy
    دوشنبه ۷ مهر ۹۹ , ۱۷:۴۹

    😐

    😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

    ببینم چون فردا تولد هالزیه، خواسته این آهنگو کاور کنه به عنوان کادو بده بهش؟؟

    😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    آنیونگ🙋🙋

    بوگوشیپدا😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    دوباره من برگشتم. مزاحم همیشگی (مبینا شی منو میکشه اگه بفهمه دوباره گفتم که من مزاحم همیشگی هستم. لطفا کسی بهش نگه😯😯)

    حبپزکبدبحزنبحبنبکبدلملکبمبکبمبکحبپبکبپبکبنبکببحب

    از ۹ صبح تا حالا دارم بهش گوش میدم و فقط میگم وات د فاک؟؟

    امروز خیلی شک بدی بهم زده شد. هم این، هم هواسا که واترملن شوگا (😂😂 این اسم اصلیشه! خود هری هم میگه شوگا نه شوگر😑) رو کاور کرده! اون از بیییییییی

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    بیست نوامبر کجا ۲۸ سپتامبر کجا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭.

    میشه آلبوم بی‌تی‌اس کلا انگیلیسی باشه؟؟😕😕😕

    😤😤😤😤😤😤😤😤😤 این همه زمان داریم حالا بیست نوامبر؟؟ (ناخن های زیبایم را بخاطر غر غر های خواهرم گرفتم. اگه غلط املایی داشتم، عذرخواهی میکنم. My apologize). 

     

    آهاااااا اینو میخواستم بگم سیما اونی. درمورد اون بلاگ توییت و خبرهای بی‌تی‌اس. خیلی دلم میخواد کمکتون کنم. الان وقت خالی زیاد دارم ولی متاسفانه کامپیوتر ندارم. اگه داشتم کمکتون میکردم ولی بدبختی اینجاس که کامپیوتر یا لپتاب ندارم. هرچی دارم تو تبلتمه😢😢 میانه از اینکه نمیتونم کمکتون کنم😢😢.

    انقد حرص میخورم بخاطر اینکه نمیتونم کمکتون کنم. خیلی بد شد. با گوشی هم نمیشه ادمین بلاگ باشم.میانه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">