تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۶)

  • Baby pari cute
    يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۲۲:۴۵

    میدونسی من نتیجه تویممممم

    • author avatar
      نتیجه؟ :///
      من اونقدرا هم پیر نیستما 😂
      فکر کنم دیگ باید مبینا رو از فرزندی خلع کنم
      ننه بزرگ کل بیان شدم دیگ 😂
      مبی: اوماااااا تقصیررر من نییی بخداااا من از خاب پا میشم میبینم شهلا یکی زاییده😟😂
  • park.sam
    شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۱۰:۰۱

    هانی ورژن اینسترومنتال‌شونو نوموذاری ؟

    • author avatar
      نوموذارممم
      چون حال ندارم 😂
  • park nora
    چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۱۶:۱۷

    نه بابا بازم مرسی که گذاشتیش💖💋💋💋😍

  • Baby pari cute
    سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۲۲:۲۱

    سیمااااااااااااااا دستت طلاااااااااا خسته نباشیییییییییییی

    • author avatar
      سلامت باشیی بیبی پری کیووت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">