تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آهنگای مورد علاقتونو اینجا داشته باشین 😍



نظرات (۱۱)

  • ** RBE **
    پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ , ۱۶:۲۳

    اینارو داشتم هار هار هار😂

  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۲۳:۳۱

    نمیدونم

    من موزی نیستم جدا اونا موزین

    هیچی نگو من همون مبینم

    • author avatar
      😂😂 باشه منم دوست ندارم بقیه رو اذیت کنم

  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۲۳:۲۸

    وای سیما من رو موش حساسم میشه اونو برش داری چون جدا ناراحت میشم

    همه تو مد بم میگن موشه موزی

    ب همین دلیل با همه دعوا دارم و اعصاب قورت دادم همش

    • author avatar
      جدا؟ 😂😂😂 موزی چرا ولی 😶😶😶 اما من موش دوست دارم کوچولوعه ☹️
  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۲۳:۲۱

    اوخی من دیگ کارت دارم از این ب بعد

    اصا با همون لحن باهات میحرفم دیگ

  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۲۳:۰۱

    ؟؟

  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۲۰:۱۱

    اوره چرا نیاد دلکم دله خوشکلکم

     

    • author avatar
      این بازی کثیفو تموم کن خاله حالم بهم خورد 😒
  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۱۸:۵۵

    من ک نمیام هاهاها

  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۱۸:۲۴

    حالا بقله منو از کجا میخوای گیر بیاری؟

  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۱۸:۰۹

    خااا سیما گریه کون خالهه سیماا(با همون لحنه)

    • author avatar
      جووون خاله من تو بقل تو فقط گریه میکنم
  • مبینا
    يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸ , ۱۷:۳۴

    نمیشد زیپشو میزاشتی؟

    When we all fall asleep Where do we go

    آلبوم بالا میخوامش اورجینال

    • author avatar
      اوکی زیپشم میذارم
      اما فرداشب میذارم آخه امتحان دارم 😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">